9 клас
Завдання на період з 28.01 по 01.02.2019
- Впр.7б, с.134( чит, перекл.)
- Впр.7а с.134 (письм.)
- Впр.9 с.136 (письм)
- Впр.2, с.137 (письм)
- Впр.5а с.139-140(читати, перекл.)
________________________________________
1. Правило вживання Герундія та Інфінитива
Дієслова,
після яких йде герундій
Verb
Admit
Adore
Avoid
Can not stand
Carry on (= continue)
Consider
Delay
Deny
Discuss
Enjoy
Escape
Fancy
Feel like doing
Finish
Imagine
Involve
Keep (on) (= continue)
Look forward to
Mention
Mind (= object to)
Miss
Postpone
Practise
Quit
Recall (= remember)
Resent
Resist
Risk
Suggest
Tolerate
Understand
|
Переклад
Визнавати
Любити
Уникати
Не виносити, що не терпіти
Продовжувати
Розглядати, вважати, вважати
Відкладати, затримувати
Заперечувати
Обговорювати
Насолоджуватися
Вислизати, залишатися непоміченим
Дуже хотіти, пристрасно бажати
Бути в настрої зробити що-небудь
Закінчувати
Представляти
Залучати, стосуватися
Продовжувати, не переставати що-небудь робити
З нетерпінням очікувати
Згадувати
Заперечувати, мати щось проти
Потерпіти невдачу, пропустити
Відкладати
Здійснювати на практиці, вправлятися
Припиняти що-небудь робити
Згадувати, воскрешати (у пам’яті)
Нагадувати
Чинити опір, противитися
Ризикувати, наважитися
Пропонувати, радити
Терпіти, виносити
Розуміти
|
Дієслова,
після яких йде інфінітив
Verb
Afford
Agree
Aim
Arrange
Attempt
Ask
Decide
Deserve
Expect
Fail
Forget
Guarantee
Hope
Learn
Manage
Need
Offer
Plan
Prepare
Pretend
Promise
Refuse
Seem
Tend (= be likely)
|
Переклад
Дозволити собі що-небудь
Погоджуватися
Прагнути до чого-небудь, націлюватися
Домовлятися, влаштовувати
Намагатися
Просити
Вирішувати
Заслуговувати
Очікувати
Зазнати невдачі
Забувати
Гарантувати
Сподіватися
Вчитися
Ухитритися, зуміти зробити що-небудь
Потребувати
Пропонувати
Планувати
Підготовляти
Прикидатися, робити вигляд
Обіцяти
Відмовлятися
Здаватися, представлятися
Мати тенденцію до чого-небудь, тяжіти
|
Дієслова, після яких можна використовувати і герундій, і інфінітив
Verb
Begin
Continue
Hate
Intend
Like
Love
Prefer
Start
|
Переклад
Починати
Продовжувати
Ненавидіти
Мати намір
Подобатися
Любити
Віддавати перевагу
Починати
|
Forget
Forget + to do — забути зробити (щось не зроблено):
I forgot to make a shopping
list. — Я забула скласти список покупок.
Forget + doing — забути про щось (щось зроблено, але немає
спогадів):
I forgot taking pictures of
this monument. — Я забув, як фотографував цей пам’ятник. (Я не пам’ятаю, що сфотографував цей пам’ятник).
Go on
Go on + to do — продовжити, почавши нову дію:
The lecturer closed the door and went on to explain the material. — Лектор закрив двері і продовжив пояснювати матеріал.
The lecturer closed the door and went on to explain the material. — Лектор закрив двері і продовжив пояснювати матеріал.
Go on + doing — продовжити розпочату дію:
She asked them to be quiet, but they went on chatting anyway. — Вона попросила їх поводитися тихо, але вони все одно продовжували базікати.
She asked them to be quiet, but they went on chatting anyway. — Вона попросила їх поводитися тихо, але вони все одно продовжували базікати.
Mean
Mean + to do — мати намір, збиратися:
I think they meant to interrupt our conversation. — Я думаю, вони збиралися перервати нашу розмову. (зробили це навмисно)
I think they meant to interrupt our conversation. — Я думаю, вони збиралися перервати нашу розмову. (зробили це навмисно)
Mean + doing — означати:
I’m applying for a job. It means filling in this application form. — Я подаю документи на роботу. Це означає заповнити цей бланк заяви.
I’m applying for a job. It means filling in this application form. — Я подаю документи на роботу. Це означає заповнити цей бланк заяви.
Need
Need + to do — мати необхідність щось зробити.
I need to wash my scarf. — Мені потрібно випрати шарф.
I need to wash my scarf. — Мені потрібно випрати шарф.
Need + doing — потребувати чимось (для речей і
предметів).
His bike needs repairing. — Його велосипед потребує ремонту.
His bike needs repairing. — Його велосипед потребує ремонту.
Regret
Regret + to do — жалкувати про щось (що відбувається або ще
не зроблено).
We regret to inform you that he was fired. — Нам шкода повідомляти вам, що його звільнили.
We regret to inform you that he was fired. — Нам шкода повідомляти вам, що його звільнили.
Regret + doing — жалкувати про щось (скоєному в
минулому).
I regret telling her their secret. — Я шкодую, що розповів їй про їх секреті.
I regret telling her their secret. — Я шкодую, що розповів їй про їх секреті.
Remember
Remember + to do — пам’ятати, не забути зробити (щось не
зроблено ще).
Remember to turn off the lights when you leave. — Не забудь вимкнути світло, коли підеш.
Remember to turn off the lights when you leave. — Не забудь вимкнути світло, коли підеш.
Remember + doing — пам’ятати про щось, не забути (що вже було
зроблено).
We will always remember visiting Krakow. — Ми завжди будемо пам’ятати, як були в Кракові (Ми ніколи не забудемо, як були в Кракові).
We will always remember visiting Krakow. — Ми завжди будемо пам’ятати, як були в Кракові (Ми ніколи не забудемо, як були в Кракові).
Stop
Stop + to do — зупинитися, щоб щось зробити:
She stopped to make a call. — Вона зупинилася, щоб подзвонити.
She stopped to make a call. — Вона зупинилася, щоб подзвонити.
Stop + doing — припиняти щось робити:
He stopped playing baseball a year ago when he broke his arm. — Він перестав грати в бейсбол рік тому, коли зламав руку.
He stopped playing baseball a year ago when he broke his arm. — Він перестав грати в бейсбол рік тому, коли зламав руку.
Try
Try + to do — намагатися, старатися, докладати зусилля:
I’ve tried to meet Sally, but she was in the meeting room. — Я спробував зустрітися з Саллі, але вона була в кімнаті для переговорів.
I’ve tried to meet Sally, but she was in the meeting room. — Я спробував зустрітися з Саллі, але вона була в кімнаті для переговорів.
Try + doing — пробувати, експериментувати.
If you can not lose weight, try doing some sports twice a week. — Якщо ви не можете схуднути, спробуйте займатися спортом 2 рази на тиждень.
If you can not lose weight, try doing some sports twice a week. — Якщо ви не можете схуднути, спробуйте займатися спортом 2 рази на тиждень.
2. RELATIVE CLAUSES
Sentence – усе речення від
початку до кінця. Може містити в собі багато Clause-ів. Речення бувають складносурядні,
коли Clause-и не підпорядковуються одне одному, і складнопідрядні, відповідно:)
Clause – речення, яке є
частиною складного речення
Relative clause – підрядне
речення, що виконує в реченні функцію означення.
·
who for people (and
animals when we want to give them a personality);
·
which for things
(and animals when we don’t want to give them a personality);
·
when for times;
·
where for
places;
·
why for reasons;
·
whose the
possessive of who.
Існує
два типи підрядних означальних:
Defining relative clauses (уточнюють значення значеного слова):
Якщо
ми приберемо в clause, це речення
не має ніякого змісту.
У реченнях:
• не можна використовувати коми;
• може замінити who,
which, when і why словом that.
The Nature Reserve which I've
visited attracts many scientists and ecotourists.
Non-defining relative clauses (повідомляють додаткову інформацію про означене слово) Ми можемо видалити clause і зрозуміти речення.
У реченнях:
• використовуємо коми;
·
Не можна замінити
прийменники словом that.
·
Не можна замінити
відносний займенник
Ascania Nova, which was
Freidrich F. Falz-Fein’s native village, was the place of unique beauty.
3. Professions
4.The environment protection
excavating [ ˈek.skə.veɪt ] видовбувати
• sake [ seɪk ] користь
• require [ rɪˈkwaɪə(r) ]
вимагати
• a litter bin [ ˈlɪt.ər bɪn
] сміттєвий контейнер
• pavement [ ˈpeɪv.mənt ]
тротуар
• footpath [ ˈfʊt.pɑːθ ]
пішохідна стежка
I think that our environment is in a sorry state today because people have
destroyed it by building huge cities and power stations, developing industries,
cutting down trees and excavating mountains. The list of serious ecological
problems could be continued.
If people want to survive, they must do their best to solve these
problems. We understand that our environment is not just our home town but the
whole earth. And we must protect it for the sake of our children and
grandchildren. But the protection of the environment requires the cooperation
of all nations. There are a lot of environmental organizations such as
Greenpeace or The World Wildlife Fund (WWF), whose main goal is to help our
environment. However, there are a lot of simple things we should all do to help
our environment. First of all, we must keep our cities and towns clean. That
means, we mustn’t drop litter in public places. If we see litter on the ground,
we must put it into a litter bin. And of course we mustn’t draw or paint on
pavements, walls or trees. Besides, we can help to plant trees, clean rivers and
canals and create footpaths. But first of all, we must change our attitude
towards the environment.
3) Post-reading
activity
And now we’ll work in pairs,
using the questions and the information from the text, make the dialogue. One
of you will be reporter and other will be a person.
Questions:
1.
How do people destroy the planet?
2.
Why do we have to protect our planet?
3. How can you help
the environment?
6. Geographical position of GB
https://learningapps.org/1291102
https://learningapps.org/826893
https://learningapps.org/1361289
Комментарии
Отправить комментарий